Selamat datang ke pelaburanunittrust.blogspot.com. Penulis amat mengalu- alukan komen/testimonial anda terhadap blog ini. Sila ajukan sebarang komen (atau sekadar ucapan hai) sebagai tanda sokongan anda di sini. Enjoy your stay!


Paparan terbaik menggunakan pelayar Mozilla Firefox. Pelayar lain mungkin memaparkan ralat.

Kembali Online

Akhirnya blog saya kembali online. Baru-baru ini (lebih kurang sebulan yang lalu) pihak Google telah menyekat akses blog saya kerana disyaki blog ini terlibat dalam aktiviti spam. Pihak Google meminta tempoh seminggu untuk menyemak status blog ini sama ada betul-betul terlibat dengan aktiviti spam atau tidak. Namun seminggu yang diminta, sebulan yang dilaksana. Saya pun tidak pasti bila pihak Google review blog ini kerana tiada sebarang notis email dihantar namun sistem spam filter Google amat mengecewakan. Tidak salah untuk melawan spam namun tempoh masa sebulan adalah TERLALU LAMA dan pihak Google sepatutnya menghantar notis ringkas bahawa blog ini telah disemak!

Walaubagaimanapun, kini segalanya sudah selesai. What's done is done. Harapannya tiada lagi aral melintang yang akan saya tempuhi selepas ini :)

Saya akan mula mengemaskini blog ini dengan info-info terbaru tentang pelaburan unit trust dalam masa terdekat. Masih ada beberapa urusan penting yang belum diselesaikan lagi pada masa sekarang. Stay tuned!

0 Comments:

Post a Comment



<< Catatan Lama | | Laman utama | | Catatan Terbaru >>